سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام در کرج

نظر

پخش و توزیع عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام در کرج : در فصل پاییز و زمستان و یا در مناطقی که به طور کلی بارش‌ها زیاد است، برای آب بندی کردن قسمت‌های مختلف ساختمان و جلوگیری از نفوذ رطوبت به آن، به خصوص سقف از عایق رطوبتی استفاده می‌شود. از عایق‌های رطوبتی معمولا در همه مکان‌هایی که در معرض تماس با آب قرار دارند مثل پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام، استخر و … استفاده می‌شود و عدم استفاده و جدی نگرفتن آن می‌تواند منجر به نفوذ رطوبت به ساختمان و در نهایت بروز مشکلاتی از جمله زنگ زدن فلزات، رشد کپک و قارچ‌ها، یخ زدگی سازه‌ها و … شود. عایق نانو و عایق ایزوگام از انواع مختلف عایق‌های رطوبتی هستند.

پخش و توزیع عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام در کرج

عایق نانو برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان‌ها، به خصوص در فصل سرما، اجرا می‌شود. این عایق از مواد پلیمری ساخته شده است. هرقدر میزان مواد پلیمری استفاده شده در عایق نانو بیشتر باشد، میزان مقاومت آن در برابر رطوبت نیز بیشتر خواهد بود. استفاده از فناوری نانو در این نوع عایق رطوبتی باعث شده است این عایق به اصطلاح آب گریز باشد و مقاومت و دوام بالایی داشته باشد. درصورتی که مسئله ایجاد آلودگی زیست محیطی در عایق کاری منزل نیز برایتان مهم است، باید بدانید که تمامی‌عایق‌های نانو پایه آبی سیلیکونی داشته و هیگونه ضرری برای اکوسیستم ندارند. اجرای عایق نانو بر طیف وسیعی از مواد از جمله چوب، انواع سنگ‌ها، آجرهای نما، سطوح بتنی و سیمانی و … امکان پذیر است. عایق رطوبتی که به نام ایزوگام مرسوم است، از دیرباز تاکنون نقش گسترده ای در عایق کاری ساختمان ایفا کرده و جایگزین مناسبی جهت سیستم های ایزولاسیون سنتی از قبیل قیرگونی می باشد. عایق بام ایزوگام یکی از انواع عایق رطوبتی تولیدی این شرکت می باشد که دارای پروانه استاندارد بوده و با کیفیتی انحصاری تولید انبوه می گردد. این محصول متشکل از یک مخلوط عایق بر پایه قیر پالایشگاهی، پلیمرهای اصلاح کننده و فیلرهای معدنی می باشد که بر روی بسترهای پلی استر و الیاف شیشه اشباع شده و از طرف خارج با فویل آلومینیوم یا پودر معدنی و از طرف داخل با فیلم پلی اتیلن پوشانده شده است.

عایق رطوبتی ایزوگام عایق رطوبتی ایزوگام, انواع عایق رطوبتی پیش ساخته

 موارد مصرف عایق نانو ایزوگام :

  1. دو لایه فویلدار جهت عایق کاری و آب بندی سقف و پشت بام، دیوارهای ساختمان ها و تاسیسات نیروگاهی، پالایشگاهی، پتروشیمی و ....
  2. دو لایه پودری (ساده) جهت آب بندی استخر، مخازن آب، پل ها، آشپزخانه، سرویس، کف و پی ساختمان.
  3. تک لایه فویلدار جهت عایق کاری دیوارهای جانبی (غربی)، کف و پی ساختمان.

عایق بام دارای مقاومت کششی، چسبندگی و خواص الاستومری بسیار مناسبی است که از شکنندگی عایق در دمای پایین جلوگیری می کند. عایق بام در انواع تک لایه فویلدار، دو لایه فویلدار و پودری تولید می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.